Wat zijn de Algemene voorwaarden?
De Algemene Voorwaarden zijn onderaan de pagina te vinden. Wanneer u hier klikt gaat u direct door naar de Algemene Voorwaarden.

Hebben jullie een Nieuwsbrief?
Voor de nieuwsbrief kunt u zich inschrijven. Wanneer u zich heeft ingeschreven voor de nieuwsbrief van Restaurant O’Wayos blijft u op de hoogte van alle veranderingen en speciale aanbiedingen van onze gerechten.

Waar kan ik mijn klachten laten horen?
Wij vinden het erg belangrijk om feedback te krijgen van onze klanten. Wanneer u klachten heeft kunt u terecht bij onze contact forumulier.

Hoe kan ik een account aanmaken?
Aan de bovenkant van de pagina kan er op ‘Mijn Account’ geklikt worden. Voer hier je wachtwoord in en de bevestiging van je wachtwoord. Aan het door jou ingevoerde e-mail is direct het account gekoppeld. Je bent direct ingelogd. Ook kan er via Facebook ingelogd worden op ‘Mijn Account’. De knop ‘login via Facebook’ moet dan aangeklikt worden.
Het aanmaken van een account is niet verplicht. Je kan altijd bestellen zonder een account of zonder in te loggen.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben  vergeten?
Heb je al een account aangemaakt, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan op ‘Mijn Account’ in je browser. Vervolgens klik je op ‘Wachtwoord vergeten’. Geef hier je e-mailadres in, en je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen.

Hoe werkt een eigen account?
Als je inlogt krijg je altijd de vraag of je naar je account wilt gaan, of op dezelfde pagina wilt blijven. Hierdoor wordt je bestelproces niet onnodig onderbroken. Om naar je account te gaan klik je rechts onderin in deze pagina op ‘Mijn account’.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen?
Nee, als je eten wilt bestellen op RestaurantOwayos.nl hoef je nooit verplicht een account aan te maken. Online eten bestellen moet volgens ons makkelijk en laagdrempelig zijn. Als je dus geen behoefte hebt aan een account, kan je altijd gewoon een bestelling plaatsen.

Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Als je je account bij RestaurantOwayos.nl wilt verwijderen, neem dan contact met ons op. Om je account te verwijderen hebben wij de volgende gegevens van je nodig: je voor- en achternaam, en het e-mailadres waaraan het account gekoppeld is.

RestaurantOwayos.nl gaat zeer zorgvuldig om met haar klant informatie en zal deze gegevens nimmer aan derden ter beschikking stellen. RestaurantOwayos.nl houdt zich aan de regels bepaald in de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP), alsmede aan de nieuwe Europese richtlijnen en de aanpassing van de WBP daarop.

Inzage en correctie persoonsgegevens
Conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens hebt u recht alle gegevens die wij over u hebben verzameld in te zien en zo nodig te corrigeren. U kunt zich hiervoor wenden tot onze helpdesk.

GARANTIE
Tevreden klanten zijn de beste reclame voor een bedrijf. Daarom geven wij graag een tevredenheidsgarantie. Wij zouden het dan ook bijzonder op prijs stellen dat u ons onmiddellijk laat weten wanneer u ergens ontevreden over bent. Iets te melden? Neem contact met ons op. Wij zullen zo snel mogelijk reageren en een adequate oplossing aandragen.