Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?
De bestelling komt binnen bij ons en wordt direct doorgestuurd naar de keuken. Binnen enkele seconden ontvangt de keuken de bestelling. Nadat de bestelling bij onze keuken is aangekomen, zal de keuken zorg dragen voor het voorbereiden en bezorgen van jouw bestelling.

Wat is de bezorgduur van mijn bestelling?
Gemiddeld duurt het 30-45 minuten voordat de bestelling bij je bezorgd wordt. De bezorgtijd kan afhankelijk zijn van de drukte bij Restaurant O’Wayos. Zo kan de bezorgtijd op zondagen uitlopen, gezien dit voor ons een drukke dag is. Het is ook mogelijk om van tevoren aan te geven hoe laat jij je bestelling wilt ontvangen. Dit kan bij opmerkingen en is altijd terug te zien in je bevestigingsmail. Indien de levertijd van je bestelling ernstig vertraagd is, neemt Restaurant O’Wayos hierover contact met je op. Indien je bestelling te laat of niet bezorgd is, raden wij je aan hierover contact op te nemen met Restaurant O’Wayos via het telefoonnummer in je bevestigingsmail.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
De bezorgkosten varieren per regio, vanuit waar besteld wordt. Er wordt alleen bezorgd in Weert, Nederweert, Budel, Maarheeze, Kelpen en Ittervoort.
We bezorgen met verschillende tarieven:

Tijdelijk geen bezorgkosten! 

Mijn bestelling is te laat bezorgd.
In alle gevallen adviseren wij je eerst contact op te nemen met Restaurant O’Wayos, via het telefoonnummer in de bevestigingsmail. Wij zijn geheel verantwoordelijk voor het bereiden en bezorgen van jouw bestelling.

Er zijn verkeerde gerechten geleverd.
Wij adviseren altijd eerst contact op te nemen met Restaurant O’Wayos om te vragen de missende of verkeerde producten alsnog te leveren of de bestelling te corrigeren. Bewaar daarom de bevestigingsmail goed. Dit is het bewijs van wat je besteld hebt. Indien een product niet meer leverbaar is en je hebt wel online betaald, neem dan contact op met Restaurant O’Wayos om het bedrag van dit product terug te laten storten op je rekening.