Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Restaurantowayos.nl kan je op verschillende manieren betalen:
1. Contant aan de deur (gepast of niet gepast)
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘contant’ en betaalt de bezorger aan de deur
2. iDEAL
Je kiest bij het afrondscherm voor de optie ‘iDEAL’ en selecteert je bank. Vervolgens klik op je op ‘Plaats je bestelling’. Je wordt doorgeleid naar je eigen bankomgeving voor internetbankieren en kunt de betaling doen. Wanneer de betaling is bevestigd, komt je bestelling binnen in ons systeem en wordt deze zo snel mogelijk doorgestuurd naar het restaurant.

Hoe hoog zijn de transactiekosten bij online betalen?
Voor het gebruik maken van online betaalmethoden vragen wij geen transactiekosten.

Mijn online betaling is mislukt.
Als je denkt dat je betaling is mislukt, kijk dan altijd of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of je bestelling goed bij ons is aangekomen en of je de bestelling wel of niet online hebt betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. Het kan dus zijn dat dit wat langer duurt wanneer de betaling niet direct wordt verwerkt door de bank, creditcardmaatschappij of andere betaalinstantie. Dit kan tot 15 minuten duren. Heb je na 15 minuten nog geen bevestigingsmail met daarin de online betaling ontvangen, neem dan contact met ons op. We zullen nagaan of je bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.

Hoe kan ik mijn voucher inleveren?
Je kunt een kortingsvoucher invoeren bij het afronden van je bestelling in stap 3 bij ‘Bestelgegevens’. Door de vouchercode in te voeren en op ‘toevoegen’ klikken wordt de waarde van je voucher wordt direct met je bestelling verrekend.
Onze vouchers kunnen alleen ingeleverd worden in combinatie met online betalen. Bedragen van vouchers worden niet contant uitbetaald.

Wat gebeurt er met mijn online betaling bij annulering van mijn bestelling?
Indien je je bestelling tijdig annuleert (d.w.z. voordat het restaurant tot levering is overgegaan), of indien je bestelling door RestaurantoWayos.nl geannuleerd wordt, dan wordt het online betaalde bedrag per ommegaande naar je rekening terug geboekt. Afhankelijk van de door jouw gekozen betaalmethode, zal de verwerking hiervan maximaal 10 dagen in beslag nemen.
Als je denkt recht te hebben op een terugboeking van je online betaling, neem dan altijd contact met ons op.

Indien je je bestelling te laat annuleert, dat wil zeggen dat Restaurant O’Wayos reeds tot bezorging van je bestelling is overgaan, kunnen wij het betaalde bedrag helaas niet terugboeken.