Hoe plaats ik een bestelling?
Online eten bestellen via Restaurantowayos.nl gaat in 3 eenvoudige stappen:
Stap 1: Je stopt de gerechten die jij wilt bestellen in het winkelmandje door op ‘In Winkelwagen’ te klikken. Als je klaar bent met het toevoegen van je gerechten klik je op de knop ‘Ga door naar afrekenen’ Rechts aan de pagina.
Stap 2: Hier vul je de gegevens in die nodig zijn om je bestelling te laten bezorgen en kan je je bestelling definitief maken door op ‘bestellen’ te klikken. Geef altijd een telefoonnummer op waarop je bereikbaar bent, in het geval wij of het restaurant vragen/opmerkingen hebben over je bestelling. Bestellingen zonder juist telefoonnummer kunnen geweigerd worden door restaurants.
Stap 3:  Na het afronden van je bestelling ontvang je een ordernummer en bevestigingsmail van ons. Bewaar het ordernummer goed voor wanneer je vragen hebt over je bestelling.

Hoe wijzig ik een bestelling?
In dit geval neem je contact op met het Restaurant O’Wayos Beek, via het telefoonnummer dat je kunt vinden in de bevestigingsmail.
Mocht je de bestelling al online hebben betaald, dan wordt je aangeraden de gehele bestelling te annuleren en de bestelling opnieuw te plaatsen. Vergeet in dat geval niet contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij het betaalde bedrag weer naar je rekening kunnen terugboeken.

Hoe annuleer ik een bestelling?
Om de bestelling te annuleren neem je zo snel mogelijk contact op met Restaurant O’Wayos, waarvan je het telefoonnummer kunt vinden in je bevestigingsmail.

Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
Na het plaatsen van een bestelling ontvang je van ons een bevestigingsmail op het door jouw ingevoerde e-mailadres. Bewaar deze bevestigingsmail en het ordernummer dat je hebt gekregen goed, mocht je vragen of opmerkingen hebben over de bestelling.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen.
Indien je na het bestellen een ordernummer hebt ontvangen is je bestelling gewoon doorgekomen. Mogelijk is de bevestigingsmail in een spam-filter blijven hangen, en daardoor niet in je inbox binnengekomen.

Heeft u een vraag die hierboven niet beantwoord is? Stel u vraag dan via onze contact formulier.